Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açıköğretim öğrencilerinin kitap alma durumları ve başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi

Yazarlar: Murat AKYILDIZ, İlker USTA, Muhammet Recep OKUR, Gökhan KUŞ

Cilt 2 , Sayı 3 , 2016 , Sayfalar 151 - 169

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Kitap,Kitap alımı,Öğrenci başarısı

Özet: Son yıllarda artan eğitim materyallerinin online ortama aktarılması eğilimine rağmen Açıköğretim sisteminde hala temel eğitim materyali basılı kitaptır. Bilgi ve iletişim teknolojilerinin çok sık kullanılmadığı dönemlerde kitap Açıköğretim sisteminde temel eğitim materyali olarak büyük yaygınlık kazanmıştır. Kitap pek çok yazar tarafından uzaktan öğrenme sistemlerinde önemli bir materyal olarak tanımlanmıştır. Basılı kitapların öğrenciler tarafından alınma oranları son yıllarda dikkate değer bir düşme göstermiştir. Bu düşme eğilimi ile öğrenci başarısı arasında bir ilişki olup olmadığını test etmek amacıyla bu araştırma tasarlanmıştır. Elde edilen sonuçlar kitap alma ve almama oranları ile öğrenci başarısının çeşitli yönleri arasında anlamlı ilişkiler olduğu saptanmıştır. Kitap alma oranları ile öğrenci başarısının birlikte düşme eğilimi gösterdiği saptanmıştır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2016, title={Açıköğretim öğrencilerinin kitap alma durumları ve başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi}, volume={2}, number={151–169}, publisher={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, author={Murat AKYILDIZ,İlker USTA,Muhammet Recep OKUR,Gökhan KUŞ}, year={2016} }
APA
KOPYALA
Murat AKYILDIZ,İlker USTA,Muhammet Recep OKUR,Gökhan KUŞ. (2016). Açıköğretim öğrencilerinin kitap alma durumları ve başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi (Vol. 2). Vol. 2. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Murat AKYILDIZ,İlker USTA,Muhammet Recep OKUR,Gökhan KUŞ. Açıköğretim Öğrencilerinin Kitap Alma Durumları ve Başarıları Arasındaki Ilişkinin Incelenmesi. no. 151–169, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2016.