Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

(Kitap Özeti) Çevrimiçi öğrenme tasarımı için proje yönetimi yaklaşımları

Yazarlar: Harun Serpil

Cilt 2 , Sayı 4 , 2016 , Sayfalar 169 - 176

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Proje yönetimi,Çevrimiçi öğrenme tasarımı

Özet: Editörlüğünü Prof. Dr. Gülsün Eby ve Prof. Dr. T. Volkan Yüzer’in yaptığı, 2013 yılında yayınlanan bu 344 sayfalık kitap altı ana bölüm ve 17 alt bölümden oluşmaktadır. Başta A.B.D. ve Türkiye olmak üzere dünyanın farklı ülkelerinden (Avustralya, Brezilya, Fransa, İngiltere) çeşitli araştırmacıların katkılarıyla hazırlanan bu kitapta Proje Yönetimi Tabanlı Çevrimiçi Öğrenme Tasarımı (PYTÇÖT)’nın çeşitli yönleri ele alınmıştır. Bu kaynak kitapta iletişim yönetimi, uygulama yönetimi, insan kaynakları yönetimi, kalite güvence yönetimi ve risk yönetimi PYTÇÖT’nın temel unsurları olarak incelenmiştir. Kitap, aynı zamanda çevrimiçi öğrenme tasarım modellerini çok yönlü ele alarak bu modellere ilerlemeci, dönüşümcü, sürdürülebilir, geniş ve derinlikli bir bakış açısı sunmaktadır. Bu kitabın benzer kitaplardan farklı olarak öne çıkan özelliği PYTÇÖT’ü sadece uygulamaya dönük teknik yönleriyle değil aynı zamanda özgürleştirici, toplumsal eşitlikçi yönleriyle de vurgulamasıdır. Kitap yazarlarının aktardıkları kişisel ve kurumsal PYTÇÖT deneyimleri ışığında konuyla ilgili tüm eğitim paydaşlarını ilgilendiren öneriler de getirilmiştir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2016, title={(Kitap Özeti) Çevrimiçi öğrenme tasarımı için proje yönetimi yaklaşımları}, volume={2}, number={169–176}, publisher={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, author={Harun Serpil}, year={2016} }
APA
KOPYALA
Harun Serpil. (2016). (Kitap Özeti) Çevrimiçi öğrenme tasarımı için proje yönetimi yaklaşımları (Vol. 2). Vol. 2. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Harun Serpil. (Kitap Özeti) Çevrimiçi Öğrenme Tasarımı Için Proje Yönetimi Yaklaşımları. no. 169–176, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2016.