Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Engelli öğrencilerin sayısal ve sembol içerikli bir dersteki başarılarının incelenmesi: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği

Yazarlar: Harun SÖNMEZ

Cilt 2 , Sayı 4 , 2016 , Sayfalar 8 - 21

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Engelli öğrenci,Başarı notu,Parametrik olmayan istatistik

Özet: Anadolu Üniversitesi 1982’den bu yana açık ve uzaktan eğitim sisteminin Türkiye’de yerleşmesinde çok önemli katkılar sunmakta ve her yıl bu sistemle binlerce öğrenci mezun olmaktadır. Çeşitli nedenlerden örgün olarak üniversite öğrenimi göremeyen veya kendisini farklı alanlarda yetiştirmek isteyen fakat bunun için yeterli zaman ayıramayan kişiler açık veya uzaktan eğitimi tercih etmektedir. Anadolu Üniversitesi eğitim-öğretim faaliyetlerinde gelişen teknolojinin tüm araçlarını kullanmaktadır. Anadolu Üniversitesi açık öğretim sisteminin öğrenci kitlesinin bir parçası olan engelli öğrenciler, çeşitli derslerde yaşadıkları zorluklardan dolayı, kendilerine kolaylıklar (muafiyet, ders eşleştirme, uyarlama) sağlanmasını beklemektedir. Anadolu Üniversitesi açık öğretim sistemi dahilinde farklı programlarda İST203U İSTATİSTİK okutulmaktadır. Bu çalışmada, İstatistik dersini alan öğrencilerin başarı puanlarının farklı gruplara göre karşılaştırılması amaçlanmıştır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2016, title={Engelli öğrencilerin sayısal ve sembol içerikli bir dersteki başarılarının incelenmesi: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği}, volume={2}, number={8–21}, publisher={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, author={Harun SÖNMEZ}, year={2016} }
APA
KOPYALA
Harun SÖNMEZ. (2016). Engelli öğrencilerin sayısal ve sembol içerikli bir dersteki başarılarının incelenmesi: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği (Vol. 2). Vol. 2. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Harun SÖNMEZ. Engelli Öğrencilerin Sayısal ve Sembol Içerikli Bir Dersteki Başarılarının Incelenmesi: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi Örneği. no. 8–21, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2016.