Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Dijital çağda yükseköğretim

Yazarlar: Ayşe TAŞKIRAN

Cilt 3 , Sayı 1 , 2017 , Sayfalar 96 - 109

Konular:Sosyal

Anahtar Kelimeler:Dijital Çağ,Yükseköğretim,E-öğrenme

Özet: Günümüzde endüstri çağından bütünüyle dijital çağa geçişin gerçekleşmekte olduğu zorlu dönüşüm sürecinde yükseköğretim kurumlarının bu değişime yaklaşımı nasıl olmalıdır sorusu giderek önem kazanmaktadır. Günlük yaşantıdaki dijitalleşmenin doğal bir yansıması olarak eğitimde de dijital dönüşüm beklentisi kaçınılmazdır. Bu hızlı değişim karşısında yükseköğretim kurumları ve öğretim elemanları dijital çağın dinamiği ile farklı eğilimleri ve beklentileri olan çok çeşitli öğrenci grubu ile nasıl daha etkili eğitim gerçekleştirebilecekleri sorusu ve sorunuyla karşı karşıya kalmaktadırlar. Bu bağlamda yakın geçmişteki alan yazında dünya genelinde konunun nasıl ele alındığını incelemek ve uygulamada neler yapılabileceğini tartışmak fayda sağlayabilir. Böylelikle dijital çağa uyumda başarılı olduğu düşünülen kurumların izledikleri süreç örnek teşkil edebilecek ve Türkiye'de dijital çağa uyum konusunda yükseköğretim alanında neler yapılabileceği tartışılabilecektir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2017, title={Dijital çağda yükseköğretim}, volume={3}, number={96–109}, publisher={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, author={Ayşe TAŞKIRAN}, year={2017} }
APA
KOPYALA
Ayşe TAŞKIRAN. (2017). Dijital çağda yükseköğretim (Vol. 3). Vol. 3. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Ayşe TAŞKIRAN. Dijital Çağda Yükseköğretim. no. 96–109, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2017.