Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerde tasarımın önemi

Yazarlar: Gamze TUNA

Cilt 3 , Sayı 1 , 2017 , Sayfalar 4 - 8

Konular:Sosyal

Anahtar Kelimeler:Uyarlanabilir öğrenme,Zeki öğretim sistemleri,Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme

Özet: Temel öğrenme etkinliklerini içeren, etkileşimi ve işbirliğini destekleyen, çok sayıda katılımcıya sahip çevrimiçi öğrenme ortamları olan Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerde (KAÇD), ders tasarımı, içerdiği öğrenme malzemeleri ve etkileşim unsurları dersin kalitesi açısından oldukça önemlidir. İsteğe bağlı katılımın gerçekleştiği bu öğrenme ortamlarında, öğrenenlerin ihtiyaçlarına cevap veren, motivasyonlarını arttıran, ilgi çekici dersler tasarlanmalıdır. Ders tasarımında etkileşim unsurlarına yer verilmesi amacıyla etkileşimli e-ders malzemeleri kullanılabilir. Ek olarak, tartışma alanları öğrenenlerin sosyal bulunurluluğunu arttırmada etkili bir araçtır. Her yaştan ve her kesimden, çok sayıda ve çeşitli katılımcıya çevrimiçi öğrenme olanağı tanıyan KAÇD’lerde titiz ve kaliteli bir tasarım yapılmalıdır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2017, title={Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerde tasarımın önemi}, volume={3}, number={4–8}, publisher={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, author={Gamze TUNA}, year={2017} }
APA
KOPYALA
Gamze TUNA. (2017). Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerde tasarımın önemi (Vol. 3). Vol. 3. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Gamze TUNA. Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerde Tasarımın Önemi. no. 4–8, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2017.