Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
(Editöre Mektup) Açık ve uzaktan öğrenmede destek hizmetleri
Yazarlar: Belgin BOZ YÜKSEKDAĞ
Cilt 3 , Sayı 3 , 2017 , Sayfalar 4 - 8
Konular:Sosyal
Anahtar Kelimeler:Destek Hizmetler,Açık ve uzaktan öğrenme,Öğrenci hizmetleri.
Özet: Açık ve uzaktan öğrenmede öğrenciyi çekme, hizmet etme ve programda tutmanın başarısı öğrenci destek hizmetlerinin çok iyi olmasına bağlıdır. Teknik destek ve hizmet sağlayan öğreticilerin, akademik planlama ve programlamacıların, teknik asistanların yetersizliği ya da yokluğu öğrenenlerde endişe yaratmakta ve öğrenme sürecini karmaşık hale getirmektedir. Bu bağlamda açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında eğitsel ve teknik destek olanağının yaratılması öğrenenlerin başarısı üzerine etkilidir.
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2017, title={(Editöre Mektup) Açık ve uzaktan öğrenmede destek hizmetleri}, volume={3}, number={4–8}, publisher={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, author={Belgin BOZ YÜKSEKDAĞ}, year={2017} }
APA
Belgin BOZ YÜKSEKDAĞ. (2017). (Editöre Mektup) Açık ve uzaktan öğrenmede destek hizmetleri (Vol. 3). Vol. 3. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi.
MLA
Belgin BOZ YÜKSEKDAĞ. (Editöre Mektup) Açık ve Uzaktan Öğrenmede Destek Hizmetleri. no. 4–8, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2017.