Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi televizyon ders programlarının yeni tasarım ve üretim süreçleri

Yazarlar: Hüseyin Selçuk KIRAY

Cilt 3 , Sayı 4 , 2017 , Sayfalar 125 - 140

Konular:Sosyal

Anahtar Kelimeler:Açıköğretim,Uzaktan öğretim,Ders malzemesi,Televizyon,Video,İnternet

Özet: Açık ve uzaktan eğitim kapsamında yer alan öğrencilere zamanın teknolojik koşullarına bağlı olarak çeşitli öğretim malzemeleri hazırlanıp sunulmaktadır. Bu malzemeler ana ve yan malzemeler olmak üzere iki grupta toplanır. Yan malzemeler arasında yer alan ders videoları, derin öğrenme süreçlerine katkıları ile dikkat çekmektedir. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi’nde televizyon ders programları önemli bir öğretim malzemesi olarak 1982 yılından beri üretilip yayınlanmaktadır. Ders videosu olarak da tanımlanabilen bu öğretim malzemesi, 2016-2017 eğitim-öğretim yılını kapsayan sürece yönelik olarak yeni bir tasarımla öğrencilere sunulmaya başlanmıştır. Bu tasarım, özellikle dijital teknolojinin gelişimi ve televizyon izleyicisinin bilgiye ulaşma kaynakları dikkate alınarak hazırlanmıştır. Tasarım sürecinde, ders videolarının konu sunumunun modüler yapıda olması ve kısa sürede etkin konu anlatımının gerçekleştirilmesi amaçlanmıştır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2017, title={Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi televizyon ders programlarının yeni tasarım ve üretim süreçleri}, volume={3}, number={125–140}, publisher={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, author={Hüseyin Selçuk KIRAY}, year={2017} }
APA
KOPYALA
Hüseyin Selçuk KIRAY. (2017). Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi televizyon ders programlarının yeni tasarım ve üretim süreçleri (Vol. 3). Vol. 3. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Hüseyin Selçuk KIRAY. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi Televizyon Ders Programlarının Yeni Tasarım ve Üretim Süreçleri. no. 125–140, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2017.