Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Yükseköğretimde e-öğrenme ve engellilik

Yazarlar: Süleyman ARI

Cilt 4 , Sayı 2 , 2018 , Sayfalar 235 - 243

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Yükseköğretim,E-öğrenme,Engellilik

Özet: Jane Seale, Yüksek Öğretimde e-öğrenme ve engellilik adlı (e-Learning and Disability in Higher Education: accessibility research and practice, 2006)  yapıtında ortaya koyduğu projesiyle eleştirel engellilik çalışmaları teorisine ve pratiğine katkıda bulunmayı amaçlamaktadır. Seale bu yapıtında sunduğu eğitim paradigmasıyla engelliler ve dezavantajlılar için bir eğitim modeli önermektedir. Seale’nin ünite 1’de ifade ettiği gibi,  bu kitabın temel amacı “Birçok araç ve yöntemin olmasına rağmen uygulayıcılar erişilebilirlik konusunda neden hala bir çığır açacak buluşa ihtiyaç duymaktadırlar?”sorusuna yanıt aramaktadır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2018, title={Yükseköğretimde e-öğrenme ve engellilik}, volume={4}, number={235–243}, publisher={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, author={Süleyman ARI}, year={2018} }
APA
KOPYALA
Süleyman ARI. (2018). Yükseköğretimde e-öğrenme ve engellilik (Vol. 4). Vol. 4. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Süleyman ARI. Yükseköğretimde E-Öğrenme ve Engellilik. no. 235–243, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2018.