Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Kişisel öğrenme ortamının İngilizce öğreniminde kullanımı

Yazarlar: Nil GÖKSEL

Cilt 4 , Sayı 3 , 2018 , Sayfalar 16 - 22

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Kişisel Öğrenme Ortamları,Açık ve Uzaktan Öğrenme,Yer imleri,Yabancı dil olarak İngilizce öğrenme

Özet: 21. yüzyıl öğrenmesinin gerekliliği, yeni eğitim teknolojilerini sürekli takip edebilen ve etkili öğrenenler olma adına mevcut bilgi birikimini arşivleyebilen öğrenenlere dönüşmektir. Kişisel Öğrenme Ortamları, bu bağlamda, kullanıcıların öğrenme gereksinimleri için etkili bir eğitim aracı olarak kullanılabilir. Öğrenme gereksinimlerine yönelik bireylerin tasarladıkları bir araç koleksiyonu olarak, Kişisel Öğrenme Ortamları, öğrencilerin öğrenme deneyimlerine ait etkinlikleri yerine getirebilecekleri ve öğrenme arşivlerini oluşturabilecekleri, yönlendirebilecekleri ve paylaşabilecekleri zenginleştirilmiş alanlar haline gelmiştir. Bu bağlamda, bu çalışmanınçarpıcı yönü, Kişisel Öğrenme Ortamlarının açık ve uzaktan öğrenmede nasıl kullanıldığına dikkat çekmektir. Yazar ayrıca, yabancı dil olarak İngilizce öğrenme konusunu yer imlerindeki tasarımların örneklerini vererek açıklamaktadır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2018, title={Kişisel öğrenme ortamının İngilizce öğreniminde kullanımı}, volume={4}, number={16–22}, publisher={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, author={Nil GÖKSEL}, year={2018} }
APA
KOPYALA
Nil GÖKSEL. (2018). Kişisel öğrenme ortamının İngilizce öğreniminde kullanımı (Vol. 4). Vol. 4. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Nil GÖKSEL. Kişisel Öğrenme Ortamının İngilizce Öğreniminde Kullanımı. no. 16–22, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2018.