Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açık ve uzaktan İngilizce eğitimi modellerinin yapısı: bir sistematik alanyazın taraması 1990 -2017

Yazarlar: Soner SÖZLER

Cilt 4 , Sayı 4 , 2018 , Sayfalar 43 - 57

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Istematik Alanyazın Taraması. Nitel Araştırma,Açık ve Uzaktan Öğrenme,Yabancı Dil olarak İngilizce Eğitimi

Özet: Bu çalışmada 1990-2017 yılları arasında yayınlanan ve açık erişime sahip çalışmaların sistematik alanyazın taraması kapsamında belirlenen 5 ölçüte göre bir araya getirilerek alanyazında önerilen modellerin ortak yapısının ortaya çıkarılması hedeflenmiştir. Bu hedef doğrultusunda 1990-2017 yılları arasında yayınlanan kaynaklarda önerilen AUÖ aracılığı ile Yabancı Dil olarak İngilizce eğitimi sağlayan modellerin ortak yapısı nedir sorusu çalışmanın ana problem sorusu olarak kullanılmıştır. Bu amaca yönelik 5 ölçüt belirlenmiştir. Ön filtreleme ve son filtreleme işlemleri sonucunda ölçütlere uyan 44 çalışma tespit edilmiş ve bu çalışmalar AUÖ’nün yönetim, iletişim, öğrenme, teknoloji ve değerlendirme boyutları çerçevesinde kodlanmıştır. Çalışma sonucunda alanyazında önerilen modellerin ortak yapısı belirlenerek daha sonraki çalışmalara ışık tutmak hedeflenmiştir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2018, title={Açık ve uzaktan İngilizce eğitimi modellerinin yapısı: bir sistematik alanyazın taraması 1990 -2017}, volume={4}, number={43–57}, publisher={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, author={Soner SÖZLER}, year={2018} }
APA
KOPYALA
Soner SÖZLER. (2018). Açık ve uzaktan İngilizce eğitimi modellerinin yapısı: bir sistematik alanyazın taraması 1990 -2017 (Vol. 4). Vol. 4. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Soner SÖZLER. Açık ve Uzaktan İngilizce Eğitimi Modellerinin Yapısı: Bir Sistematik Alanyazın Taraması 1990 -2017. no. 43–57, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2018.