Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi

Etkileşim eşdeğerliği kuramı: alanyazındaki araştırmalar ve öneriler

Yazarlar: Abdullah SAYKILI

Cilt 5 , Sayı 4 , 2019 , Sayfalar 92 - 104

Konular:Sosyal

Anahtar Kelimeler:Etkileşim,Uzaktan eğitim,Açık ve uzaktan öğrenme

Özet: Öğrenme süreçlerinde anahtar role sahip olduğu değerlendirilen etkileşim, Açık ve Uzaktan Öğrenme (AvUÖ) bağlamlarında da yoğunlukla odaklanılan bir kavram olarak karşılaşılmaktadır. Bu nedenle, çalışmalar özellikle AvUÖ bağlamında etkileşimin rolünün ne olduğu, etkileşim türleri ve hangi tür etkileşime öncelik verilmesinin hem öğrenme süreçleri hem de yönetsel süreçler bakımından sonuçlarının neler olabileceğine yönelik araştırmalara odaklanmaktadır. Bu noktada, Etkileşim Eşdeğerliği Teoremi alanyazında zaman ve finansal maliyet ve etkileşim türü ve yoğunluğu çatışmasına çözüm yolları önerebilecek bir bilimsel önerme olarak ortaya çıkmaktadır. Bu makalede, Etkileşim Eşdeğerliği Teoreminin ne olduğuna, savunduğu tezlere ve teoreme ilişkin yapılan ampirik çalışmalara değinilerek teorem ve yapılan çalışmaların öngörüleri doğrultusunda önerilere yer verilecektir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2019, title={Etkileşim eşdeğerliği kuramı: alanyazındaki araştırmalar ve öneriler}, volume={5}, number={92–104}, publisher={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, author={Abdullah SAYKILI}, year={2019} }
APA
KOPYALA
Abdullah SAYKILI. (2019). Etkileşim eşdeğerliği kuramı: alanyazındaki araştırmalar ve öneriler (Vol. 5). Vol. 5. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Abdullah SAYKILI. Etkileşim Eşdeğerliği Kuramı: Alanyazındaki Araştırmalar ve Öneriler. no. 92–104, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2019.