International Journal of innovative Research in Education

International Journal of innovative Research in Education

OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞÜNE GÖRE ÖĞRETMENLERİN SINIFTA DERS ZAMANI YÖNETİM BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Yazarlar: Değer Angın Keskinoğlu

Cilt 3 , Sayı 2 , 2016 , Sayfalar 69-85

Konular:-

Anahtar Kelimeler:-

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2016, title={OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞÜNE GÖRE ÖĞRETMENLERİN SINIFTA DERS ZAMANI YÖNETİM BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ}, volume={3}, number={69–85}, publisher={International Journal of innovative Research in Education}, author={Değer Angın Keskinoğlu}, year={2016} }
APA
KOPYALA
Değer Angın Keskinoğlu. (2016). OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞÜNE GÖRE ÖĞRETMENLERİN SINIFTA DERS ZAMANI YÖNETİM BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (Vol. 3). Vol. 3. International Journal of innovative Research in Education.
MLA
KOPYALA
Değer Angın Keskinoğlu. OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞÜNE GÖRE ÖĞRETMENLERİN SINIFTA DERS ZAMANI YÖNETİM BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. no. 69–85, International Journal of innovative Research in Education, 2016.