International Journal of innovative Research in Education

International Journal of innovative Research in Education

SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE ÖĞRENME AMAÇLI YAZMA ETKİNLİKLERİ KULLANIMININ ÖĞRENCİ AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ

Yazarlar: Canan KARAÇAĞIL, Ayten KİRİŞ AVAROĞULLARI

Cilt 4 , Sayı 2 , 2017 , Sayfalar 54-59

Konular:-

Anahtar Kelimeler:-

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2017, title={SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE ÖĞRENME AMAÇLI YAZMA ETKİNLİKLERİ KULLANIMININ ÖĞRENCİ AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ}, volume={4}, number={54–59}, publisher={International Journal of innovative Research in Education}, author={Canan KARAÇAĞIL, Ayten KİRİŞ AVAROĞULLARI}, year={2017} }
APA
KOPYALA
Canan KARAÇAĞIL, Ayten KİRİŞ AVAROĞULLARI. (2017). SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE ÖĞRENME AMAÇLI YAZMA ETKİNLİKLERİ KULLANIMININ ÖĞRENCİ AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ (Vol. 4). Vol. 4. International Journal of innovative Research in Education.
MLA
KOPYALA
Canan KARAÇAĞIL, Ayten KİRİŞ AVAROĞULLARI. SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE ÖĞRENME AMAÇLI YAZMA ETKİNLİKLERİ KULLANIMININ ÖĞRENCİ AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ. no. 54–59, International Journal of innovative Research in Education, 2017.