International Journal of Learning and Teaching

International Journal of Learning and Teaching

Mediated learning experience and its role in teaching fractions to pupils with learning difficulties

Yazarlar: Skordialos Emmanouil, Baralis Georgios

Cilt 10 , Sayı 2 , 2018 , Sayfalar 158-165

Konular:-

Anahtar Kelimeler:-

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2018, title={Mediated learning experience and its role in teaching fractions to pupils with learning difficulties}, volume={10}, number={158–165}, publisher={International Journal of Learning and Teaching}, author={Skordialos Emmanouil, Baralis Georgios}, year={2018} }
APA
KOPYALA
Skordialos Emmanouil, Baralis Georgios. (2018). Mediated learning experience and its role in teaching fractions to pupils with learning difficulties (Vol. 10). Vol. 10. International Journal of Learning and Teaching.
MLA
KOPYALA
Skordialos Emmanouil, Baralis Georgios. Mediated Learning Experience and Its Role in Teaching Fractions to Pupils with Learning Difficulties. no. 158–165, International Journal of Learning and Teaching, 2018.