International Journal of Learning and Teaching
The effect of using mobile applications on literal and contextual vocabulary instruction
Yazarlar: Özgür Çelik, Fatih Yavuz
Cilt 10 , Sayı 2 , 2018 , Sayfalar 126-136
Konular:-
Anahtar Kelimeler:-
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2018, title={The effect of using mobile applications on literal and contextual vocabulary instruction}, volume={10}, number={126–136}, publisher={International Journal of Learning and Teaching}, author={Özgür Çelik, Fatih Yavuz}, year={2018} }
APA
Özgür Çelik, Fatih Yavuz. (2018). The effect of using mobile applications on literal and contextual vocabulary instruction (Vol. 10). Vol. 10. International Journal of Learning and Teaching.
MLA
Özgür Çelik, Fatih Yavuz. The Effect of Using Mobile Applications on Literal and Contextual Vocabulary Instruction. no. 126–136, International Journal of Learning and Teaching, 2018.