International Journal of Learning and Teaching

International Journal of Learning and Teaching

The effect of using mobile applications on literal and contextual vocabulary instruction

Yazarlar: Özgür Çelik, Fatih Yavuz

Cilt 10 , Sayı 2 , 2018 , Sayfalar 126-136

Konular:-

Anahtar Kelimeler:-

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2018, title={The effect of using mobile applications on literal and contextual vocabulary instruction}, volume={10}, number={126–136}, publisher={International Journal of Learning and Teaching}, author={Özgür Çelik, Fatih Yavuz}, year={2018} }
APA
KOPYALA
Özgür Çelik, Fatih Yavuz. (2018). The effect of using mobile applications on literal and contextual vocabulary instruction (Vol. 10). Vol. 10. International Journal of Learning and Teaching.
MLA
KOPYALA
Özgür Çelik, Fatih Yavuz. The Effect of Using Mobile Applications on Literal and Contextual Vocabulary Instruction. no. 126–136, International Journal of Learning and Teaching, 2018.