International Journal of Learning and Teaching
Language teaching strategies and techniques used to support students learning in a language other than their mother tongue
Yazarlar: Yoones Tavoosy, Reza Jelveh
Cilt 11 , Sayı 2 , 2019 , Sayfalar 77-88
Konular:-
Anahtar Kelimeler:Language teaching,Learning strategies and techniques,Mother tongue,Student learning.
Özet: This research attempts at exploring language teaching strategies and techniques that can be used in classroom settings to improve student learning in a language other than their native languages. This paper aims to investigate the previous research on models of learning and raise teacher awareness of language learning and create a resource bank of language teaching strategies, ideas and techniques for teachers to use when implementing units of inquiry.
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2019, title={Language teaching strategies and techniques used to support students learning in a language other than their mother tongue}, volume={11}, number={77–88}, publisher={International Journal of Learning and Teaching}, author={Yoones Tavoosy, Reza Jelveh}, year={2019} }
APA
Yoones Tavoosy, Reza Jelveh. (2019). Language teaching strategies and techniques used to support students learning in a language other than their mother tongue (Vol. 11). Vol. 11. International Journal of Learning and Teaching.
MLA
Yoones Tavoosy, Reza Jelveh. Language Teaching Strategies and Techniques Used to Support Students Learning in a Language Other than Their Mother Tongue. no. 77–88, International Journal of Learning and Teaching, 2019.