Contemporary Educational Researches Journal
Research study trends in web-supported evaluation tools for assessing inspectors, teachers, and students
Yazarlar: Eser Ceker, Hafize Keser
Cilt 9 , Sayı 1 , 2019 , Sayfalar 38-55
Konular:-
Anahtar Kelimeler:-
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2019, title={Research study trends in web-supported evaluation tools for assessing inspectors, teachers, and students}, volume={9}, number={38–55}, publisher={Contemporary Educational Researches Journal}, author={Eser Ceker, Hafize Keser}, year={2019} }
APA
Eser Ceker, Hafize Keser. (2019). Research study trends in web-supported evaluation tools for assessing inspectors, teachers, and students (Vol. 9). Vol. 9. Contemporary Educational Researches Journal.
MLA
Eser Ceker, Hafize Keser. Research Study Trends in Web-Supported Evaluation Tools for Assessing Inspectors, Teachers, and Students. no. 38–55, Contemporary Educational Researches Journal, 2019.