Cypriot Journal of Educational Sciences
Perceived problem solving skills: As a predictor of prospective teachers’ scientific epistemological beliefs
Yazarlar: Senar Temel
Cilt 11 , Sayı 3 , 2016 , Sayfalar 111-118
Konular:-
Anahtar Kelimeler:-
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2016, title={Perceived problem solving skills: As a predictor of prospective teachers’ scientific epistemological beliefs}, volume={11}, number={111–118}, publisher={Cypriot Journal of Educational Sciences }, author={Senar Temel}, year={2016} }
APA
Senar Temel. (2016). Perceived problem solving skills: As a predictor of prospective teachers’ scientific epistemological beliefs (Vol. 11). Vol. 11. Cypriot Journal of Educational Sciences .
MLA
Senar Temel. Perceived Problem Solving Skills: As a Predictor of Prospective Teachers’ Scientific Epistemological Beliefs. no. 111–118, Cypriot Journal of Educational Sciences , 2016.