Cypriot Journal of Educational Sciences

Cypriot Journal of Educational Sciences

Perceived problem solving skills: As a predictor of prospective teachers’ scientific epistemological beliefs

Yazarlar: Senar Temel

Cilt 11 , Sayı 3 , 2016 , Sayfalar 111-118

Konular:-

Anahtar Kelimeler:-

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2016, title={Perceived problem solving skills: As a predictor of prospective teachers’ scientific epistemological beliefs}, volume={11}, number={111–118}, publisher={Cypriot Journal of Educational Sciences }, author={Senar Temel}, year={2016} }
APA
KOPYALA
Senar Temel. (2016). Perceived problem solving skills: As a predictor of prospective teachers’ scientific epistemological beliefs (Vol. 11). Vol. 11. Cypriot Journal of Educational Sciences .
MLA
KOPYALA
Senar Temel. Perceived Problem Solving Skills: As a Predictor of Prospective Teachers’ Scientific Epistemological Beliefs. no. 111–118, Cypriot Journal of Educational Sciences , 2016.