Cypriot Journal of Educational Sciences
Problem-based learning in secondary school: Status and prospects
Yazarlar: Haris KH. Abushkin, Anna A. Kharitonova, Nikolay N. Khvastunov, Maksim V. Gorshunov
Cilt 13 , Sayı 4 , 2018 , Sayfalar 444-450
Konular:-
Anahtar Kelimeler:-
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2018, title={Problem-based learning in secondary school: Status and prospects}, volume={13}, number={444–450}, publisher={Cypriot Journal of Educational Sciences }, author={Haris KH. Abushkin, Anna A. Kharitonova, Nikolay N. Khvastunov, Maksim V. Gorshunov}, year={2018} }
APA
Haris KH. Abushkin, Anna A. Kharitonova, Nikolay N. Khvastunov, Maksim V. Gorshunov. (2018). Problem-based learning in secondary school: Status and prospects (Vol. 13). Vol. 13. Cypriot Journal of Educational Sciences .
MLA
Haris KH. Abushkin, Anna A. Kharitonova, Nikolay N. Khvastunov, Maksim V. Gorshunov. Problem-Based Learning in Secondary School: Status and Prospects. no. 444–450, Cypriot Journal of Educational Sciences , 2018.