Cypriot Journal of Educational Sciences
Investigation of Relationship between Prospective Teachers’ Learning Beliefs and State of Individual Innovativeness
Yazarlar: Ismail Kinay, Sedef Suer
Cilt 15 , Sayı 3 , 2020 , Sayfalar 604-618
Konular:-
Anahtar Kelimeler:-
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2020, title={Investigation of Relationship between Prospective Teachers’ Learning Beliefs and State of Individual Innovativeness}, volume={15}, number={604–618}, publisher={Cypriot Journal of Educational Sciences }, author={Ismail Kinay, Sedef Suer}, year={2020} }
APA
Ismail Kinay, Sedef Suer. (2020). Investigation of Relationship between Prospective Teachers’ Learning Beliefs and State of Individual Innovativeness (Vol. 15). Vol. 15. Cypriot Journal of Educational Sciences .
MLA
Ismail Kinay, Sedef Suer. Investigation of Relationship between Prospective Teachers’ Learning Beliefs and State of Individual Innovativeness. no. 604–618, Cypriot Journal of Educational Sciences , 2020.