Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi

Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi

Popular Culture in Nigeria: The Case Study of Nigerian Music Industry

Yazarlar: Bilal Rabiu Kolo, Mustafa Yağbasan

Cilt - , Sayı 5 , 2020 , Sayfalar -

Konular:-

Anahtar Kelimeler:-

Özet: Gündelik hayatımızın önemli bir parçası olan popüler kültür kadar, sürekliliğini koruyan başka bir olgudan bahsetmek mümkün görünmemektedir. Zevkle dinlenen müzikler, bir sonraki bölümünün heyecanla beklendiği TV programları, başarılarla neşelenen ve talihsizlikler sonrası avunulmaya çalışılan oyun grupları popüler kültürden sadece bir kaçıdır. En çok satan kitaplardan en gelişmiş cep telefon modellerine kadar hem tarihi şekillendirmede hem de günümüz gençlerinin düşüncelerini ve faaliyetlerini etkilemede popüler kültür kuşkusuz etkin bir rol üstlenmiştir. Bu kültür sarmalında; görkemli, bağımlılık yapan, fasılasız ve heyecanla tasvir edilebilecek bir dönemden bahsedilmektedir. Çevrimiçi yaşamla birlikte, küresel bir topluma dönüşen kültürün, dünyaya yayılması daha basit hale gelmiştir. Popüler kültür bağlamında bu durumun ayrıca toplumun farklı katmalarına da sirayet ettiği gözlemlenmektedir. Bu çalışmanın temel amacı okuyuculara Nijerya'daki popüler kültürün geldiği boyutu aktarmaktır. Çalışmaya popüler kültür tanımından başlanmış, daha sonra Nijerya'nın demografisini tartışılmış ve son olarak Nijerya'daki popüler kültürün toplum üzerindeki etkileri ele alınmıştır.  


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2020, title={Popular Culture in Nigeria: The Case Study of Nigerian Music Industry}, number={0}, publisher={Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi}, author={Bilal Rabiu Kolo, Mustafa Yağbasan}, year={2020} }
APA
KOPYALA
Bilal Rabiu Kolo, Mustafa Yağbasan. (2020). Popular Culture in Nigeria: The Case Study of Nigerian Music Industry. Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Bilal Rabiu Kolo, Mustafa Yağbasan. Popular Culture in Nigeria: The Case Study of Nigerian Music Industry. no. 0, Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2020.