Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi

Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi

Tüketim Toplumu: Tüketici Kimliği ve Sembolik Tüketim Açısından Bir Değerlendirme

Yazarlar: Veysel Karani Şüküroğlu

Cilt - , Sayı 1 , 2018 , Sayfalar -

Konular:-

Anahtar Kelimeler:-

Özet: Tüketim genellikle, insan ihtiyaçlarının karşılanması olarak tanımlansa da, insanları ve içinde bulundukları toplumu anlamlandırmanın yollarından biri olarak kendisini gösterir. Bu durum, tüketicilerin hayatlarında, ihtiyaçlarla olan ilişkilerinin farklılaşması açısından önemli rol oynar. Bu farklılaşma sonucunda tüketicilerin tüketim faaliyetlerine yükledikleri anlamlar değişmeye başlar. Tüketiciler, bu anlamları semboller vasıtası ile yüklerler. Bu çalışmada, tüketim toplumu, tüketici kimliği ve sembolik tüketim kavramları üzerinde durularak, tüketim toplumunun tüketici kimliği ve sembolik tüketim açısından bir değerlendirmesi yapılmıştır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2018, title={Tüketim Toplumu: Tüketici Kimliği ve Sembolik Tüketim Açısından Bir Değerlendirme}, number={0}, publisher={Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi}, author={Veysel Karani Şüküroğlu}, year={2018} }
APA
KOPYALA
Veysel Karani Şüküroğlu. (2018). Tüketim Toplumu: Tüketici Kimliği ve Sembolik Tüketim Açısından Bir Değerlendirme. Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Veysel Karani Şüküroğlu. Tüketim Toplumu: Tüketici Kimliği ve Sembolik Tüketim Açısından Bir Değerlendirme. no. 0, Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2018.