Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi

Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi

HİZMET SEKTÖRÜNDE SERVPERF ÖLÇEĞİ İLE HİZMET KALİTESİNİN BELİRLENMESİ SAĞLIK HİZMETLERİ SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA

Yazarlar: Kenan AYDIN, Seda YILDIRIM

Cilt 1 , Sayı 2 , 2012 , Sayfalar 33 - 52

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Service,Service quality,SERVPERF scale

Özet: The service quality is an important tool for businesses in service sector to get a competitive advantage that is also important issue for both literature and pratic concept. In this context, it will be evaluated the service quality of one private hospital’s health care service with the SERVPERF scale. The form of SERVPERF-M is the one that is used to measure service quality, was impelemented with “conveniency sampling” method to the patients who wanted to join this implemetation. After collected questionnaires, data was analysed in SPSS 16 programme. With SERVPERF-M form, patient’s expectations and perceptions and the importance of health care services were evaluated seperately


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2012, title={HİZMET SEKTÖRÜNDE SERVPERF ÖLÇEĞİ İLE HİZMET KALİTESİNİN BELİRLENMESİ SAĞLIK HİZMETLERİ SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA}, volume={1}, number={33–52}, publisher={Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi}, author={Kenan AYDIN,Seda YILDIRIM}, year={2012} }
APA
KOPYALA
Kenan AYDIN,Seda YILDIRIM. (2012). HİZMET SEKTÖRÜNDE SERVPERF ÖLÇEĞİ İLE HİZMET KALİTESİNİN BELİRLENMESİ SAĞLIK HİZMETLERİ SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA (Vol. 1). Vol. 1. Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Kenan AYDIN,Seda YILDIRIM. HİZMET SEKTÖRÜNDE SERVPERF ÖLÇEĞİ İLE HİZMET KALİTESİNİN BELİRLENMESİ SAĞLIK HİZMETLERİ SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA. no. 33–52, Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi, 2012.