AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi

AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi

Using Twitter’s “Hashtag” in Television Series to Create A Social Capital: Season Final Episodes of Turkish Television Series

Yazarlar: Enes ABANOZ

Cilt 3 , Sayı 8 , 2012 , Sayfalar 75 - 85

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Sosyal Sermaye,Twitter,Hashtag,Televizyon dizisi,Sosyal paylaşım ağları.

Özet: Sosyal paylaşım ağların giderek popülerliğini artırdığı bu günlerde, birçok firma ve kurum farklı amaçlar çerçevesinde bu ağlarda bulunan bireylere ulaşmaya çalışmaktadır. Sosyal paylaşım ağlar, sahip oldukları bireyler ve bu bireyler arasındaki bilgi akışı ile kullanıcılarına sosyal sermaye sağlamaktadırlar. Sosyal sermaye, bireylerin sosyal ağlar ile elde ettiği bilgi ve olanaklardır. Bu çalışma kapsamında, twitter’da –sosyal paylaşım ağında- hashtag uygulaması kullanan televizyon dizilerinin sezon finalleri sosyal sermaye kapsamında değerlendirilmiştir. Dizilerin bu uygulamalar ile sosyal paylaşım ağında hashtag ile etkileşime giren bir grup oluşturduğu belirlenmiştir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2012, title={Using Twitter’s “Hashtag” in Television Series to Create A Social Capital: Season Final Episodes of Turkish Television Series}, volume={3}, number={75–85}, publisher={AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi}, author={Enes ABANOZ}, year={2012} }
APA
KOPYALA
Enes ABANOZ. (2012). Using Twitter’s “Hashtag” in Television Series to Create A Social Capital: Season Final Episodes of Turkish Television Series (Vol. 3). Vol. 3. AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi.
MLA
KOPYALA
Enes ABANOZ. Using Twitter’s “Hashtag” in Television Series to Create A Social Capital: Season Final Episodes of Turkish Television Series. no. 75–85, AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi, 2012.