AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi

AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi

Sosyal Medya Pazarlamasında Farklılaştırıcı Bir Unsur Olarak İçerik Yönetimi Konusuna İletişimsel Bir Yaklaşım

Yazarlar: Ebru ÖZGEN, Hüsnur DOYMUŞ

Cilt 4 , Sayı 10 , 2013 , Sayfalar 91 - 103

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Sosyal Medya,Sosyal Medya Pazarlaması,Sosyal Medyada İçerik Pazarlaması,Sosyal Medyada Topluluk Oluşturma.

Özet: Bu çalışmada; sosyal medya ortamlarının markalar açısından daha etkili kullanılabilmesi için farklı içerik yaratmanın önemli bir ayırt edici özellik olduğu düşüncesinden yola çıkılarak, sosyal medya pazarlamasında özellikle içerik yönetimi odaklı pazarlamanın yaratıcı bir strateji olduğu düşüncesine ilişkin değerlendirmeler, çalışmanın temel prensibini oluşturmaktadır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2013, title={Sosyal Medya Pazarlamasında Farklılaştırıcı Bir Unsur Olarak İçerik Yönetimi Konusuna İletişimsel Bir Yaklaşım}, volume={4}, number={91–103}, publisher={AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi}, author={Ebru ÖZGEN,Hüsnur DOYMUŞ}, year={2013} }
APA
KOPYALA
Ebru ÖZGEN,Hüsnur DOYMUŞ. (2013). Sosyal Medya Pazarlamasında Farklılaştırıcı Bir Unsur Olarak İçerik Yönetimi Konusuna İletişimsel Bir Yaklaşım (Vol. 4). Vol. 4. AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi.
MLA
KOPYALA
Ebru ÖZGEN,Hüsnur DOYMUŞ. Sosyal Medya Pazarlamasında Farklılaştırıcı Bir Unsur Olarak İçerik Yönetimi Konusuna İletişimsel Bir Yaklaşım. no. 91–103, AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi, 2013.