AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi

AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi

Teknoloji Çağında E-Tüketim ve Genç Tüketicilerin Değişen Tüketim Algıları

Yazarlar: Zeynep Kaban KADIOĞLU

Cilt 4 , Sayı 13 , 2013 , Sayfalar 109 - 114

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Tüketim,E- tüketim,Sosyal medya,Yeni nesil tüketim

Özet: Toplumsal hayattaki değişimler ve iletişim teknolojilerindeki gelişmeler insanların tüketim algılarını da değiştirdi. Yepyeni pazar ortamları ve yepyeni satın alma biçimleri ortaya çıktı. Bu yeni rekabet ortamında başarılı olmak isteyen işletmelerin yeni neslin tüketim alışkanlıklarını dikkatle takip etmeleri ve ürün içeriklerinden pazarlama yöntemlerine kadar değişen tüketim kalıplarına uygun çözümler geliştirmeleri gerekiyor.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2013, title={Teknoloji Çağında E-Tüketim ve Genç Tüketicilerin Değişen Tüketim Algıları}, volume={4}, number={109–114}, publisher={AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi}, author={Zeynep Kaban KADIOĞLU}, year={2013} }
APA
KOPYALA
Zeynep Kaban KADIOĞLU. (2013). Teknoloji Çağında E-Tüketim ve Genç Tüketicilerin Değişen Tüketim Algıları (Vol. 4). Vol. 4. AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi.
MLA
KOPYALA
Zeynep Kaban KADIOĞLU. Teknoloji Çağında E-Tüketim ve Genç Tüketicilerin Değişen Tüketim Algıları. no. 109–114, AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi, 2013.