AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi

AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi

Sosyal Medyada Türk Basını

Yazarlar: Adem AYTEN

Cilt 5 , Sayı 16 , 2014 , Sayfalar 71 - 84

Konular:-

DOI:10.5824/1309-­‐1581.2014.3.005.x

Anahtar Kelimeler:Türk basını,Sosyal medya,Facebook,Twitter,Googleplus

Özet: Sosyal medya günümüzde iletişimbilimciler arasındançok araştırılan olguların başında gelmektedir. . Web 2.0’la kullanıcıların hizmetine giren sosyal medya mobil teknolojilerin kullanımının artmasıyla da yaygın medya haline gelmiştir. Geleneksel medyaya rakip ve alternatif bir medya olmanın ötesinde geleneksel medyanın içeriğini taşıdığı, avantajlarından yararlanabildiği yeni bir mecradır. Nitekim internetin yaygınlaşmasıyla geleneksel medya ortaya çıkan yeni medya ile rekabet edebilmek için kendi websayfalarını oluşturarak okur-izleyici-dinleyicilerinin bu mecrada içeriklerine erişimlerini mümkün kılmışlardır. Yeni medyanın sosyal medyaya evrilmesiyle de sosyal medyaya taşınmışlardır. Peki bugün Türk basını hangi sosyal medyayı kullanmaktadır ve sosyal medya istatikleri nedir? Tirajla sosyal medya istatistikleri arasında bir korelasyon var mıdır?


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2014, title={Sosyal Medyada Türk Basını}, volume={5}, number={71–84}, publisher={AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi}, author={Adem AYTEN}, year={2014} }
APA
KOPYALA
Adem AYTEN. (2014). Sosyal Medyada Türk Basını (Vol. 5). Vol. 5. AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi.
MLA
KOPYALA
Adem AYTEN. Sosyal Medyada Türk Basını. no. 71–84, AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi, 2014.