AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi

AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi

ETKİLEŞİMLİ HİKAYE ANLATMA SİSTEMLERİNDE OYUNCU PROFİLLERİ: ÖRNEK C++ ÖRÜNTÜ TANIMA PROFİL ÇIKARTICI

Yazarlar: Barbaros BOSTAN, Gökhan ŞAHİN

Cilt 6 , Sayı 19 , 2015 , Sayfalar 23 - 40

Konular:-

DOI:10.5824/1309-­‐1581.2015.2.002.x

Anahtar Kelimeler:Oyuncu profilleri,Oyuncu türleri,Örüntü tanıma

Özet: Oyuncu profili çıkartma bilgisayar oyunları ile ilgili popüler bir araştırma sahasıdır ama Etkileşimli Hikaye Anlatma Sistemleri için çok önemlidir. Bu çalışmada amacımız: 1 oyuncu eylemlerini sürekli gözlemleyerek gerçek zamanlı profiller çıkartmak, 2 profil çıkartabilmek için örüntü oyuncu eylemleri dizisi tiplerini tanımlamak, 3 örüntüleri hızlı bir biçimde eşleştirmek, ve 4 eşleşen örüntüler ile oyuncu profilleri arasındaki ilişkiyi örüntü-motivasyon eşleştirmeleri ile ortaya koymaktır. Bu bağlamda, bir Etkileşimli Hikaye Anlatma projesinde kullanılmak üzere karmaşık örüntü örnekleri tanımladık ve C++ dilinde bir profil çıkartıcı geliştirdik.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2015, title={ETKİLEŞİMLİ HİKAYE ANLATMA SİSTEMLERİNDE OYUNCU PROFİLLERİ: ÖRNEK C++ ÖRÜNTÜ TANIMA PROFİL ÇIKARTICI}, volume={6}, number={23–40}, publisher={AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi}, author={Barbaros BOSTAN,Gökhan ŞAHİN}, year={2015} }
APA
KOPYALA
Barbaros BOSTAN,Gökhan ŞAHİN. (2015). ETKİLEŞİMLİ HİKAYE ANLATMA SİSTEMLERİNDE OYUNCU PROFİLLERİ: ÖRNEK C++ ÖRÜNTÜ TANIMA PROFİL ÇIKARTICI (Vol. 6). Vol. 6. AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi.
MLA
KOPYALA
Barbaros BOSTAN,Gökhan ŞAHİN. ETKİLEŞİMLİ HİKAYE ANLATMA SİSTEMLERİNDE OYUNCU PROFİLLERİ: ÖRNEK C++ ÖRÜNTÜ TANIMA PROFİL ÇIKARTICI. no. 23–40, AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi, 2015.