AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi

AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi

Sosyal Medyanın Geleneksel Reklam Araçlarına Göre Hedef Kitle Belirlemedeki Avantajları

Yazarlar: Arda SÜAR

Cilt 8 , Sayı 28 , 2017 , Sayfalar 21 - 44

Konular:-

DOI:10.5824/1309-1581.2017.3.002.x

Anahtar Kelimeler:Sosyal medya,Reklamcılık,Pazarlama,Hedef kitle,Dijital

Özet: Sosyal medya araçlarının gelişimi ve internet erişiminin küresel çapta artışı, reklamcıların sosyal ve dijital medya kullanımına yönelmelerinin temel sebepleri olarak gösterilebilir. Gerek uluslararası gerekse yerel reklamcılar, pazarlamaya yönelik kaynaklarını dijital pazarlama uygulamalarına yönlendirmekte ve bu eğilim; internet pazarlamasına ayrılan bütçenin geleneksel medya kanallarının kullanımına karşı giderek yükselen payı ile örtüşen bir tablo ile sonuçlanmaktadır. Bu çalışmanın amacı; doğru hedef kitleye ulaşma noktasında sosyal medya reklamlarının etkisini geleneksel reklam araçlarının etkisiyle karşılaştırarak, sosyal medya reklamlarının avantajlarını tespit etmektir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2017, title={Sosyal Medyanın Geleneksel Reklam Araçlarına Göre Hedef Kitle Belirlemedeki Avantajları}, volume={8}, number={21–44}, publisher={AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi}, author={Arda SÜAR}, year={2017} }
APA
KOPYALA
Arda SÜAR. (2017). Sosyal Medyanın Geleneksel Reklam Araçlarına Göre Hedef Kitle Belirlemedeki Avantajları (Vol. 8). Vol. 8. AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi.
MLA
KOPYALA
Arda SÜAR. Sosyal Medyanın Geleneksel Reklam Araçlarına Göre Hedef Kitle Belirlemedeki Avantajları. no. 21–44, AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi, 2017.