Doğuş Üniversitesi Dergisi

Doğuş Üniversitesi Dergisi

Bilgi Merkezleri ve Toplam Kalite Yönetimi İlişkisi : Bir Uygulama

Yazarlar: Malik YILMAZ

Cilt 4 , Sayı 2 , 2003 , Sayfalar -

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Toplam Kalite Yönetimi,Toplam Kalite,Kalite,Yönetim,Bilgi Merkezleri

Özet: Bilim ve teknolojideki baş döndürücü gelişmeler ve bunların örgütlere olumlu yönde yansıması, örgütler arasında yaşanan mal ve hizmet rekabetini ortaya çıkarmıştır. Söz konusu rekabet de örgütler için olumlu sonuçlar doğurmuş, müşteri memnuniyetinin ve kalitenin esas alınmasıyla yönetim anlayışında değişiklikler olmuştur. Bu değişiklikler arasında en önemlilerden biri de hiç kuşkusuz Toplam Kalite Yönetimi'dir. TKY, günümüzün gelişmiş ülkelerinin kurumlarında yaygın olarak uygulanmaktadır. TKY'nin uygulama alanlarından biri de, kullanıcısının (müşterisinin) her türlü bilgi gereksinimini karşılamak üzere hizmet vermeyi amaçlayan bilgi merkezleridir. Bu çalışmada bilgi merkezlerinde TKY uygulamasına değinilmiştir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2003, title={Bilgi Merkezleri ve Toplam Kalite Yönetimi İlişkisi : Bir Uygulama}, volume={4}, publisher={Doğuş Üniversitesi Dergisi}, author={Malik YILMAZ}, year={2003} }
APA
KOPYALA
Malik YILMAZ. (2003). Bilgi Merkezleri ve Toplam Kalite Yönetimi İlişkisi : Bir Uygulama (Vol. 4). Vol. 4. Doğuş Üniversitesi Dergisi.
MLA
KOPYALA
Malik YILMAZ. Bilgi Merkezleri ve Toplam Kalite Yönetimi İlişkisi : Bir Uygulama. no., Doğuş Üniversitesi Dergisi, 2003.