Doğuş Üniversitesi Dergisi
Yazarlar: Malik YILMAZ
Konular:-
Anahtar Kelimeler:Toplam Kalite Yönetimi,Toplam Kalite,Kalite,Yönetim,Bilgi Merkezleri
Özet: Bilim ve teknolojideki baş döndürücü gelişmeler ve bunların örgütlere olumlu yönde yansıması, örgütler arasında yaşanan mal ve hizmet rekabetini ortaya çıkarmıştır. Söz konusu rekabet de örgütler için olumlu sonuçlar doğurmuş, müşteri memnuniyetinin ve kalitenin esas alınmasıyla yönetim anlayışında değişiklikler olmuştur. Bu değişiklikler arasında en önemlilerden biri de hiç kuşkusuz Toplam Kalite Yönetimi'dir. TKY, günümüzün gelişmiş ülkelerinin kurumlarında yaygın olarak uygulanmaktadır. TKY'nin uygulama alanlarından biri de, kullanıcısının (müşterisinin) her türlü bilgi gereksinimini karşılamak üzere hizmet vermeyi amaçlayan bilgi merkezleridir. Bu çalışmada bilgi merkezlerinde TKY uygulamasına değinilmiştir.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.