Doğuş Üniversitesi Dergisi

Doğuş Üniversitesi Dergisi

Devlet ve Özel Sektör Bankalardaki Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılması: Eskişehir Örneği

Yazarlar: Veysel YILMAZ, H. Eray ÇELİK, Burçin DEPREN

Cilt 8 , Sayı 2 , 2007 , Sayfalar -

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Bankacılık,Özel Sektör ve Devlet Bankaları,Hizmet Kalitesi

Özet: Malın hizmet olduğu bankacılık sektöründe hizmetin müşteriler tarafından nasıl algılandığının bilinmesi çok önemlidir. Bu yüzden de bankaların müşteri memnuniyetini sürekli ölçerek memnuniyetsizliğin ortaya çıktığı hizmetlerde iyileştirmelere gitmeleri kaçınılmaz bir zorunluluk haline gelmektedir. Çalışma, banka müşterilerinin mükemmel bankalardan bekledikleri hizmet ile müşterisi oldukları bankalardan algıladıkları hizmetler arasındaki farkların ortaya çıkartılması amacıyla tasarlanmıştır. Analizler sonucunda genel olarak özel sektör ve devlet bankaların müşteri beklentilerini karşılamadığı, bankalardan algılanan ve beklenen hizmet kaliteleri arasındaki en çok açıkların hem devlet hem de özel sektör bankalar için heveslilik hizmet boyutunda olduğu ortaya çıkmıştır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2007, title={Devlet ve Özel Sektör Bankalardaki Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılması: Eskişehir Örneği}, volume={8}, publisher={Doğuş Üniversitesi Dergisi}, author={Veysel YILMAZ, H. Eray ÇELİK, Burçin DEPREN}, year={2007} }
APA
KOPYALA
Veysel YILMAZ, H. Eray ÇELİK, Burçin DEPREN. (2007). Devlet ve Özel Sektör Bankalardaki Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılması: Eskişehir Örneği (Vol. 8). Vol. 8. Doğuş Üniversitesi Dergisi.
MLA
KOPYALA
Veysel YILMAZ, H. Eray ÇELİK, Burçin DEPREN. Devlet ve Özel Sektör Bankalardaki Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılması: Eskişehir Örneği. no., Doğuş Üniversitesi Dergisi, 2007.