Doğuş Üniversitesi Dergisi

Doğuş Üniversitesi Dergisi

Açımlayıcı Faktör Analizi ve Üniversite Yemekhanesinde Müşteri Memnuniyeti Üzerinde Etkili Olan Boyutların Belirlenmesi Üzerine bir Uygulama

Yazarlar: Algın OKURSOY, Aykut Hamit TURAN

Cilt 15 , Sayı 1 , 2014 , Sayfalar -

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Müşteri Memnuniyeti,Açımlayıcı Faktör Analizi,Anket,Üniversite Yemekhanesi

Özet: Yemek işletmelerinde müşteri memnuniyetini belirleyen birçok faktör bulunmaktadır. Bu faktörler içerisinde fiyat, servis kalitesi, yemek kalitesi ve fiziksel ortam en önemli boyutlar olarak öne çıkmaktadırlar. Bu çalışmada, dört boyutun öğrencilerin memnuniyetini belirleyen faktörleri öğrenmek amacıyla, bir üniversite yemekhanesinde anket uygulanmıştır. Çalışmada kullanılan ölçekte yer alan boyutlar açımlayıcı faktör analizi kullanarak belirlenmeye çalışılmıştır. Açımlayıcı faktör analizi sonucuna göre, yemekhane için geliştirilen hizmet kalitesi ölçeği iki boyut altında toplanmıştır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2014, title={Açımlayıcı Faktör Analizi ve Üniversite Yemekhanesinde Müşteri Memnuniyeti Üzerinde Etkili Olan Boyutların Belirlenmesi Üzerine bir Uygulama}, volume={15}, publisher={Doğuş Üniversitesi Dergisi}, author={Algın OKURSOY, Aykut Hamit TURAN}, year={2014} }
APA
KOPYALA
Algın OKURSOY, Aykut Hamit TURAN. (2014). Açımlayıcı Faktör Analizi ve Üniversite Yemekhanesinde Müşteri Memnuniyeti Üzerinde Etkili Olan Boyutların Belirlenmesi Üzerine bir Uygulama (Vol. 15). Vol. 15. Doğuş Üniversitesi Dergisi.
MLA
KOPYALA
Algın OKURSOY, Aykut Hamit TURAN. Açımlayıcı Faktör Analizi ve Üniversite Yemekhanesinde Müşteri Memnuniyeti Üzerinde Etkili Olan Boyutların Belirlenmesi Üzerine Bir Uygulama. no., Doğuş Üniversitesi Dergisi, 2014.