Doğuş Üniversitesi Dergisi

Doğuş Üniversitesi Dergisi

Tüketicileri Mobil Alışverişe Yönlendiren Faktörlerin İncelenmesi

Yazarlar: alev koçak alan, Ebru Tümer Kabadayi, ahmet kutsi topaloğlu

Cilt 19 , Sayı 2 , 2018 , Sayfalar -

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Mobil Alışveriş,Mobil Alışveriş Niyeti,Mobil Ticaret,Geliştirilmiş TAM

Özet: Bu çalışmanın amacı, popülaritesi her geçen gün artmakta olan mobil alışveriş olgusu ve günümüz tüketicilerini mobil alışverişe yönlendiren faktörlerin incelenmesidir. Çalışma kapsamında, mobil alışverişte kullanım kolaylığı, kullanışlılık, keyif alma, hayat tarzına uygunluk, güvenlik, gizlilik, güven ve mobil alışverişe karşı olan tutumun; tüketicilerin mobil alışveriş yapma niyeti üzerindeki etkileri incelenmiştir. Türkiye’de yaşayan, daha önce mobil alışveriş yapmış 452 tüketiciye anket uygulanmış olup sonuçlar yapısal eşitlik modellemesi ile değerlendirilmiştir. Önerilen 15 hipotezin 12’si kabul edilmiştir. Yönetimsel çıkarımlar ve kısıtlar verilmiştir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2018, title={Tüketicileri Mobil Alışverişe Yönlendiren Faktörlerin İncelenmesi}, volume={19}, publisher={Doğuş Üniversitesi Dergisi}, author={alev koçak alan, Ebru Tümer Kabadayi, ahmet kutsi topaloğlu}, year={2018} }
APA
KOPYALA
alev koçak alan, Ebru Tümer Kabadayi, ahmet kutsi topaloğlu. (2018). Tüketicileri Mobil Alışverişe Yönlendiren Faktörlerin İncelenmesi (Vol. 19). Vol. 19. Doğuş Üniversitesi Dergisi.
MLA
KOPYALA
alev koçak alan, Ebru Tümer Kabadayi, ahmet kutsi topaloğlu. Tüketicileri Mobil Alışverişe Yönlendiren Faktörlerin İncelenmesi. no., Doğuş Üniversitesi Dergisi, 2018.