Doğuş Üniversitesi Dergisi

Doğuş Üniversitesi Dergisi

Hata Yönetimi Kültürü ve Hizmet Yenilikçiliği İlişkisi

Yazarlar: Halit Keskin, Süleyman Yigital

Cilt 20 , Sayı 1 , 2019 , Sayfalar -

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Hata Yönetimi,Hata Yönetimi Kültürü,Hizmet Yenilikçiliği

Özet: Günümüzde şirketler sürdürülebilir rekabet üstünlüğü sağlamak için daha yenilikçi olma çabasındadır. Hatalar ise örgütler için öğrenme ve yenilik yapma gibi önemli sonuçlar doğurabilmektedir. Bu kapsamda çalışmanın amacı, kurumlardaki hata yönetimi ve hizmet yenilikçiliği ilişkisi ile ilgili olarak kavramsal bir çözümleme yapmaktır. Çalışmanın ilk bölümünde hata yönetimi ve hizmet yenilikçiliği kavramlarının detaylı olarak tanımlamalarına yer verilmiş olup, ilerleyen bölümlerinde ise söz konusu kavramların arasında bulunan ilişkinin teorik olarak incelemesi yapılmaktadır. Sonuç olarak çalışma hata yönetimi kültürünün hizmet yenilikçiliğine olan etkisi ile ilgili olarak teorik bir çerçeve oluşturmaktadır. Çalışmada ekonomik gelişmede önemli bir rol oynayan finans sektöründeki yenilikçilik faaliyetlerine de değinilmektedir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2019, title={Hata Yönetimi Kültürü ve Hizmet Yenilikçiliği İlişkisi}, volume={20}, publisher={Doğuş Üniversitesi Dergisi}, author={Halit Keskin, Süleyman Yigital}, year={2019} }
APA
KOPYALA
Halit Keskin, Süleyman Yigital. (2019). Hata Yönetimi Kültürü ve Hizmet Yenilikçiliği İlişkisi (Vol. 20). Vol. 20. Doğuş Üniversitesi Dergisi.
MLA
KOPYALA
Halit Keskin, Süleyman Yigital. Hata Yönetimi Kültürü ve Hizmet Yenilikçiliği İlişkisi. no., Doğuş Üniversitesi Dergisi, 2019.