Business & Management Studies: An International Journal

Business & Management Studies: An International Journal

A STUDY ON DETERMINING THE HALAL FOOD CONSUMPTION TENDENCIES OF THE CONSUMERS

Yazarlar: Yıldıray KIZGIN, Bekir ÖZKAN

Cilt 2 , Sayı 1 , 2014 , Sayfalar 18-37

Konular:-

Anahtar Kelimeler:-

Özet: With its unconscious and extravagant consumption habits, today’s society poses many threats particularly regarding food. Proper and healthy diet, therefore, is of great significance. Foods that are halal certified have great importance for proper and healthy diet. The study aims at creating an awareness for the halal certified products on the consumers, and revealing the factors that have an impact on the tendencies of those who consume halal certified products.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2014, title={A STUDY ON DETERMINING THE HALAL FOOD CONSUMPTION TENDENCIES OF THE CONSUMERS}, volume={2}, number={18–37}, publisher={Business & Management Studies}, author={Yıldıray KIZGIN, Bekir ÖZKAN}, year={2014} }
APA
KOPYALA
Yıldıray KIZGIN, Bekir ÖZKAN. (2014). A STUDY ON DETERMINING THE HALAL FOOD CONSUMPTION TENDENCIES OF THE CONSUMERS (Vol. 2). Vol. 2. Business & Management Studies.
MLA
KOPYALA
Yıldıray KIZGIN, Bekir ÖZKAN. A STUDY ON DETERMINING THE HALAL FOOD CONSUMPTION TENDENCIES OF THE CONSUMERS. no. 18–37, Business & Management Studies, 2014.