Journal of Turkish Science Education

Journal of Turkish Science Education

Blended Learning

Yazarlar: Ali Sharaf Al MUSAWI

Cilt 8 , Sayı 3 , 2011 , Sayfalar 1-4

Konular:-

Anahtar Kelimeler:-

Özet: Blended (or hybrid) learning is a way through which instructors may use various forms of delivery to enhance their students' learning. Many institutions widely blend their courseofferings preferring this mode over single one to give more choices of interaction and participation to their clients and enable instructors to select tools and components fromdiverse 'pool' of blending options. This is particularly important for science education when it comes to practical skills. The students need to acquire these skills while practicing them inlaboratory sessions supported by pre-post online interactions to measure their achievement of instructional objectives.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2011, title={Blended Learning}, volume={8}, number={1–4}, publisher={The Journal of Turkish Science Education}, author={Ali Sharaf Al MUSAWI}, year={2011} }
APA
KOPYALA
Ali Sharaf Al MUSAWI. (2011). Blended Learning (Vol. 8). Vol. 8. The Journal of Turkish Science Education.
MLA
KOPYALA
Ali Sharaf Al MUSAWI. Blended Learning. no. 1–4, The Journal of Turkish Science Education, 2011.