Journal of Turkish Science Education

Journal of Turkish Science Education

Unveiling Primary Student-teachers’ Misconceptions about Diffusion and Osmosis

Yazarlar: Hüseyin ARTUN

Cilt 8 , Sayı 4 , 2011 , Sayfalar 117-127

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Primary Student-Teacher ,Diffusion ,Osmosis ,Misconception

Özet: Bu çalışma, sınıf öğretmen adaylarının “Difüzyon ve Osmoz” konusundaki kavram yanılgılarını belirlemek amacıyla yapılmıştır. Çalışmada örneklem olarak, K.T.Ü Fatih Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği 2. sınıfında öğrenim gören toplam 38 öğretmen adayı seçilmiştir. Çalışmada veri toplama aracı olarak, toplam 10 maddeden oluşan iki aşamalı difüzyon ve osmoz kavram testi kullanılmıştır. Bu test, difüzyon ve osmoz kavramlarıyla ilgili yapılan araştırmalar dikkate alınarak hazırlanmıştır. Kavram testinden elde edilen sonuçlardan, sınıf öğretmen adaylarının ulusal ve uluslar arası literatürde belirtilen kavram yanılgılarına sahip oldukları anlaşılmıştır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2011, title={Unveiling Primary Student-teachers’ Misconceptions about Diffusion and Osmosis}, volume={8}, number={117–127}, publisher={The Journal of Turkish Science Education}, author={Hüseyin ARTUN}, year={2011} }
APA
KOPYALA
Hüseyin ARTUN. (2011). Unveiling Primary Student-teachers’ Misconceptions about Diffusion and Osmosis (Vol. 8). Vol. 8. The Journal of Turkish Science Education.
MLA
KOPYALA
Hüseyin ARTUN. Unveiling Primary Student-Teachers’ Misconceptions about Diffusion and Osmosis. no. 117–127, The Journal of Turkish Science Education, 2011.