Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi

Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi

İlköğretim 6.Sınıf Öğrencilerinin Uzaktan Öğrenme Deneyimlerinin Değerlendirilmesi: Bir Durum Çalışması

Yazarlar: Gökben TURGUT

Cilt 1 , Sayı 1 , 2017 , Sayfalar 65 - 91

Konular:-

Anahtar Kelimeler:İlköğretim 6. Sınıf,Uzaktan Eğitim,Bilişim Teknolojileri Dersi

Özet: Bu çalışmada 6. Sınıf öğrencileri ile Bilişim Teknolojileri dersinde yürütülen uzaktan öğrenmenin öğrenci deneyimleri nitel araştırma yöntemi, durum çalışması deseninde araştırılarak değerlendirilmiştir. Amaç literatürde çok yer bulmayan küçük yaş gurubu öğrencilerle uzaktan öğrenme uygulaması yapılarak, öğrenme ortamının gereksinimleri, öğrencilerin olumlu, olumsuz öğrenme yaşantılarını ortaya koyarak, araştırmacılar ve eğitimciler için öneriler sunmaktır. Toplam 23 öğrenci ile 2012-1013 Eğitim öğretim yılının güz yarıyılında 11 haftalık süreyi kapsayan uzaktan öğrenme uygulaması sonunda öğrencilerle odak grup görüşmeleri yapılarak öğrencilerin öğrenme sürecini değerlendirmesi istenmiştir. Süreç sonundaki başarı, katılım düzeyi ve öğreticilerin genel olarak değerlendirmeleri olumlu yönde olmuştur.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2017, title={İlköğretim 6.Sınıf Öğrencilerinin Uzaktan Öğrenme Deneyimlerinin Değerlendirilmesi: Bir Durum Çalışması}, volume={1}, number={1}, publisher={Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi}, author={Gökben TURGUT}, year={2017}, pages={65–91} }
APA
KOPYALA
Gökben TURGUT. (2017). İlköğretim 6.Sınıf Öğrencilerinin Uzaktan Öğrenme Deneyimlerinin Değerlendirilmesi: Bir Durum Çalışması (Vol. 1, pp. 65–91). Vol. 1, pp. 65–91. Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi.
MLA
KOPYALA
Gökben TURGUT. İlköğretim 6.Sınıf Öğrencilerinin Uzaktan Öğrenme Deneyimlerinin Değerlendirilmesi: Bir Durum Çalışması. no. 1, Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi, 2017, pp. 65–91.