Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi

Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi

Öğrencilerin Takım Çalışması Yeteneklerinin Bireysel ve Akran Değerlendirmeleri ile İncelenmesi

Yazarlar: Birim BALCI, Birol ÇİLOĞLUGİL

Cilt 3 , Sayı 1 , 2019 , Sayfalar 1 - 10

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Takım çalışması,Bireysel değerlendirme,Akran değerlendirmesi,Bilgisayar mühendisliği eğitimi

Özet: İş hayatında mühendislerin takım çalışması yeteneklerinin yüksek olması beklendiğinden, öğrencilerin bu yeteneklere sahip olarak mezun olmaları önem taşımaktadır. Bu nedenle, mühendislik eğitim programlarında öğrencilere takım çalışması tecrübesi kazanacakları imkanlar sağlanmalıdır. Bu çalışmada, bilgisayar mühendisliği öğrencilerinin takım çalışması yetenekleri bir donanım dersinde bireysel ve akran değerlendirmeleri kullanılarak incelenmiştir. Çalışma, Türkiye’deki bir devlet üniversitesinde 56 ikinci sınıf öğrencisinin katılımı ile gerçekleştirilmiştir. Çalışmada, bireysel ve akran değerlendirmeleri için kullanılan Takım Çalışması Değerlendirme Formu ile toplanan nicel veriler incelenmiştir. Hem bireysel hem akran değerlendirme bulguları, öğrencilerin yüksek düzeyde takım çalışması yetenekleri kazandıklarını göstermiştir. Ayrıca, kazanılan takım çalışması yeteneklerinin sayısının proje notları ile doğru orantılı olduğu gözlemlenmiştir. 


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2019, title={Öğrencilerin Takım Çalışması Yeteneklerinin Bireysel ve Akran Değerlendirmeleri ile İncelenmesi}, volume={3}, number={1}, publisher={Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi}, author={Birim BALCI,Birol ÇİLOĞLUGİL}, year={2019}, pages={1–10} }
APA
KOPYALA
Birim BALCI,Birol ÇİLOĞLUGİL. (2019). Öğrencilerin Takım Çalışması Yeteneklerinin Bireysel ve Akran Değerlendirmeleri ile İncelenmesi (Vol. 3, pp. 1–10). Vol. 3, pp. 1–10. Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi.
MLA
KOPYALA
Birim BALCI,Birol ÇİLOĞLUGİL. Öğrencilerin Takım Çalışması Yeteneklerinin Bireysel ve Akran Değerlendirmeleri Ile İncelenmesi. no. 1, Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi, 2019, pp. 1–10.