Üniversite Araştırmaları Dergisi

Üniversite Araştırmaları Dergisi

Digitalization of Marketing Education: New Approaches for Universities in the Post-Covid-19 Era

Yazarlar: Sahure Gonca TELLİ, Samet AYDIN

Cilt 4 , Sayı 1 , 2021 , Sayfalar 61 - 74

Konular:Sosyal

DOI:10.32329/uad.878216

Anahtar Kelimeler:Pazarlama eğitimi,Dijital dönüşüm,Aktif öğrenme,Deneyimsel öğrenme

Özet: Bilgi Çağı’na geçişten en çok etkilenen alanlardan biri de eğitimdir. Üniversiteler ve fakülteler farklı ortamlarda paylaşılan ve hızla artan bilgi tüketimi nedeniyle buna uyum sağlamak zorundadır. Pazarlama eğitimi elbette bu gelişmelerden nasibini almaktadır. Bu çalışmada; çağın gerektirdiği bu yeni durumda pazarlama bilimi ve eğitiminin nasıl takip edileceğine dair betimsel bir çalışma yapılmıştır. Çalışma; eğitimdeki dijital gelişmeler ve dijitalleşmenin neden olduğu değişikliklerin pazarlama eğitimi üzerindeki etkilerine odaklanmaktadır. Ayrıca pazarlama eğitiminde zorunlu değişime uygun yeni yaklaşımlar, gerekçeler ve öneriler tartışılmaktadır. Bilgi Çağı’nda eğitim kurumları bu yeni durumlara ve yeni normlara uyum sağlamak zorundadır. Bu nedenle pazarlama eğitimine aktif, uyarlanabilir ve deneyimsel öğrenme gibi kavramların dâhil edilmesi gerektiği anlaşılmaktadır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2021, title={Digitalization of Marketing Education: New Approaches for Universities in the Post-Covid-19 Era}, volume={4}, number={61–74}, publisher={Üniversite Araştırmaları Dergisi}, author={Sahure Gonca TELLİ,Samet AYDIN}, year={2021} }
APA
KOPYALA
Sahure Gonca TELLİ,Samet AYDIN. (2021). Digitalization of Marketing Education: New Approaches for Universities in the Post-Covid-19 Era (Vol. 4). Vol. 4. Üniversite Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Sahure Gonca TELLİ,Samet AYDIN. Digitalization of Marketing Education: New Approaches for Universities in the Post-Covid-19 Era. no. 61–74, Üniversite Araştırmaları Dergisi, 2021.