Journal of Global Strategic Management
BRAND TRUST AND BRAND AFFECT THEIR STRATEGIC IMPORTANCE ON BRAND LOYALTY
Yazarlar: EBRU TUMER KABADAYI, ALEV KOCAK ALAN
Cilt 6 , Sayı 1 , 2012 , Sayfalar -
Konular:
Anahtar Kelimeler:-
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2012, title={BRAND TRUST AND BRAND AFFECT THEIR STRATEGIC IMPORTANCE ON BRAND LOYALTY}, volume={6}, number={0}, publisher={Global Strategic Management}, author={EBRU TUMER KABADAYI, ALEV KOCAK ALAN}, year={2012} }
APA
EBRU TUMER KABADAYI, ALEV KOCAK ALAN. (2012). BRAND TRUST AND BRAND AFFECT THEIR STRATEGIC IMPORTANCE ON BRAND LOYALTY (Vol. 6). Vol. 6. Global Strategic Management.
MLA
EBRU TUMER KABADAYI, ALEV KOCAK ALAN. BRAND TRUST AND BRAND AFFECT THEIR STRATEGIC IMPORTANCE ON BRAND LOYALTY. no. 0, Global Strategic Management, 2012.