Journal of Global Strategic Management
STORE BRAND PURCHASE INTENTION EFFECTS OF RISK, QUALITY, FAMILIARITY AND STORE BRAND SHELF SPACE
Yazarlar: INCI DURSUN, EBRU TUMER KABADAYI, ALEV KOCAK ALAN, BULENT SEZEN
Cilt 5 , Sayı 2 , 2011 , Sayfalar -
Konular:
Anahtar Kelimeler:-
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2011, title={STORE BRAND PURCHASE INTENTION EFFECTS OF RISK, QUALITY, FAMILIARITY AND STORE BRAND SHELF SPACE}, volume={5}, number={0}, publisher={Global Strategic Management}, author={INCI DURSUN, EBRU TUMER KABADAYI, ALEV KOCAK ALAN, BULENT SEZEN}, year={2011} }
APA
INCI DURSUN, EBRU TUMER KABADAYI, ALEV KOCAK ALAN, BULENT SEZEN. (2011). STORE BRAND PURCHASE INTENTION EFFECTS OF RISK, QUALITY, FAMILIARITY AND STORE BRAND SHELF SPACE (Vol. 5). Vol. 5. Global Strategic Management.
MLA
INCI DURSUN, EBRU TUMER KABADAYI, ALEV KOCAK ALAN, BULENT SEZEN. STORE BRAND PURCHASE INTENTION EFFECTS OF RISK, QUALITY, FAMILIARITY AND STORE BRAND SHELF SPACE. no. 0, Global Strategic Management, 2011.