Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Ağızdan Ağıza İletişimin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi: Otomobil Servisleri Üzerine
Bir Araştırma (Ankara Örneği)
Yazarlar: Murat BAŞAL
Cilt 5 , Sayı 21 , 2021 , Sayfalar -
Konular:-
Anahtar Kelimeler:-
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2021, title={Ağızdan Ağıza İletişimin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi: Otomobil Servisleri Üzerine
Bir Araştırma (Ankara Örneği)}, volume={5}, number={0}, publisher={Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi}, author={Murat BAŞAL}, year={2021} }
APA
Murat BAŞAL. (2021). Ağızdan Ağıza İletişimin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi: Otomobil Servisleri Üzerine
Bir Araştırma (Ankara Örneği) (Vol. 5). Vol. 5. Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi.
MLA
Murat BAŞAL. Ağızdan Ağıza İletişimin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi: Otomobil Servisleri Üzerine Araştırma (Ankara Örneği). no. 0, Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, 2021.