Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Turizm Sektöründe İnovasyon Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Deniz Sönmez
Cilt 4 , Sayı 20 , 2020 , Sayfalar -
Konular:-
Anahtar Kelimeler:-
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2020, title={Turizm Sektöründe İnovasyon Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi}, volume={4}, number={0}, publisher={Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi}, author={Deniz Sönmez}, year={2020} }
APA
Deniz Sönmez. (2020). Turizm Sektöründe İnovasyon Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi (Vol. 4). Vol. 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi.
MLA
Deniz Sönmez. Turizm Sektöründe İnovasyon Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi. no. 0, Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, 2020.