Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi

Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi

Turizm Sektöründe İnovasyon Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi

Yazarlar: Deniz Sönmez

Cilt 4 , Sayı 20 , 2020 , Sayfalar -

Konular:-

Anahtar Kelimeler:-

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2020, title={Turizm Sektöründe İnovasyon Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi}, volume={4}, number={0}, publisher={Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi}, author={Deniz Sönmez}, year={2020} }
APA
KOPYALA
Deniz Sönmez. (2020). Turizm Sektöründe İnovasyon Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi (Vol. 4). Vol. 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi.
MLA
KOPYALA
Deniz Sönmez. Turizm Sektöründe İnovasyon Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi. no. 0, Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, 2020.