Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi
Sanayide Marka ve Marka İmajının Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi: Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Behnan BÜYÜKYILDIRIM, Birol BÜYÜKDOĞAN
Cilt - , Sayı 3 , 2019 , Sayfalar -
Konular:
Anahtar Kelimeler:-
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2019, title={Sanayide Marka ve Marka İmajının Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi: Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Araştırma}, number={0}, publisher={Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi}, author={Behnan BÜYÜKYILDIRIM ve Birol BÜYÜKDOĞAN}, year={2019} }
APA
Behnan BÜYÜKYILDIRIM ve Birol BÜYÜKDOĞAN. (2019). Sanayide Marka ve Marka İmajının Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi: Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Araştırma. Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi.
MLA
Behnan BÜYÜKYILDIRIM ve Birol BÜYÜKDOĞAN. Sanayide Marka ve Marka İmajının Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi: Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Araştırma. no. 0, Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2019.