Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi

Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi

Sanayide Marka ve Marka İmajının Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi: Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Araştırma

Yazarlar: Behnan BÜYÜKYILDIRIM, Birol BÜYÜKDOĞAN

Cilt - , Sayı 3 , 2019 , Sayfalar -

Konular:

Anahtar Kelimeler:-

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2019, title={Sanayide Marka ve Marka İmajının Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi: Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Araştırma}, number={0}, publisher={Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi}, author={Behnan BÜYÜKYILDIRIM ve Birol BÜYÜKDOĞAN}, year={2019} }
APA
KOPYALA
Behnan BÜYÜKYILDIRIM ve Birol BÜYÜKDOĞAN. (2019). Sanayide Marka ve Marka İmajının Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi: Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Araştırma. Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi.
MLA
KOPYALA
Behnan BÜYÜKYILDIRIM ve Birol BÜYÜKDOĞAN. Sanayide Marka ve Marka İmajının Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi: Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Araştırma. no. 0, Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2019.