Talim

Talim

Dinî İletişim Yeterliği Açısından Hitabet ve Mesleki Uygulamalar Dersi ile İlgili Bir Araştırma

Yazarlar: Şükrü KEYİFLİ

Cilt 1 , Sayı 2 , 2017 , Sayfalar 257 - 292

Konular:-

DOI:10.12738/talim.2017.2.0011

Anahtar Kelimeler:Hitabet,Din hizmetleri,Din eğitimiİmam-Hatip okulu,Yaygın din eğitimi

Özet: Bu çalışma, imam-hatip liselerinde okutulmakta olan “Hitabet ve Mesleki Uygulamalar” dersinin öğrencilere kazandırması gereken dinî iletişim yeterliği ile ilgilidir. Konu işlenirken giriş bölümünde imam-hatip liselerinin bireysel, toplumsal, dinî ve siyasi alandaki etkileri, din eğitimi ve dinî hizmetler alanlarındaki gelişmelerle olan ilişkisi üzerinde durulmuştur. Sonraki bölümlerde ise dinî iletişim kavramı ve hitabet dersi ile ilgili değerlendirmelere yer verilmiş ve bu bağlamda hitabet dersinin tarihî süreçteki isimlendirilişi üzerine analizler yapılmıştır. Hitabet dersinin yeterlik kazandırma konusu ele alınırken dersin içeriği ve kazanımları incelenmiştir. Ayrıca hitabet dersi ile ilgili öğrenci görüşlerine yer verilmiştir


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2017, title={Dinî İletişim Yeterliği Açısından Hitabet ve Mesleki Uygulamalar Dersi ile İlgili Bir Araştırma}, volume={1}, number={257–292}, publisher={Talim}, author={Şükrü KEYİFLİ}, year={2017} }
APA
KOPYALA
Şükrü KEYİFLİ. (2017). Dinî İletişim Yeterliği Açısından Hitabet ve Mesleki Uygulamalar Dersi ile İlgili Bir Araştırma (Vol. 1). Vol. 1. Talim.
MLA
KOPYALA
Şükrü KEYİFLİ. Dinî İletişim Yeterliği Açısından Hitabet ve Mesleki Uygulamalar Dersi Ile İlgili Bir Araştırma. no. 257–292, Talim, 2017.