Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi

Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi

İşletmelerde Oyunlaştırma Uygulamaları

Yazarlar: Tuana İrkey

Cilt 3 , Sayı 3 , 2019 , Sayfalar 359-370

Konular:

Anahtar Kelimeler:Oyunlaştırma,Ş süreçleri,Şletme uygulamaları,Ağlılık,Otivasyon

Özet: Günümüzde işletmelerde küreselliğin ve teknolojik gelişmelerin gereksinimlerini karşılamak için iç ve dış süreçlerinde bağlılık ve motivasyonunu arttırarak iş süreçlerini iyileştirerek stratejik hedeflerine ulaşma ihtiyacı doğmuştur. Bu ihtiyacı karşılamak için Oyunlaştırma (Gamification) uygulamaları kullanılabilir. Oyunlaştırma en temelde oyun tasarımı unsurlarının ve oyun ilkelerinin oyun dışı bağlamlarda uygulanmasıdır. İşletmeler de stratejik hedeflerini gerçekleştirmek için hedef kitlelerinin ihtiyaç ve istekleri doğrultusunda seçecekleri oyun unsurlarını iş süreçlerine ve/veya yazılımlarına uygulayabilirler. Bu doğrultuda oyunlaştırmanın bir düzen içinde uygulanabilmesi amacıyla literatür taraması yapılarak oyunlaştırmanın temelleri ve işletmelerde tasarımı ve uygulanması için önerilen adımlar, yöntemler ve modeller işlenmiştir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2019, title={İşletmelerde Oyunlaştırma Uygulamaları}, volume={3}, number={359–370}, publisher={Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi}, author={Tuana İrkey}, year={2019} }
APA
KOPYALA
Tuana İrkey. (2019). İşletmelerde Oyunlaştırma Uygulamaları (Vol. 3). Vol. 3. Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi.
MLA
KOPYALA
Tuana İrkey. İşletmelerde Oyunlaştırma Uygulamaları. no. 359–370, Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi, 2019.