Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi

Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi

Dijital Pazarlama ve Mobil Pazarlamanın Sigorta Sektöründeki Yeri

Yazarlar: İbrahim GÖRMÜŞ

Cilt 4 , Sayı 2 , 2020 , Sayfalar 201-214

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Dijital Pazarlama,Obil Pazarlama,Igortacılık Sektörü

Özet: Gün geçtikçe artan teknolojik gelişmeler pazarlamanın evrimleşmesini doğal bir süreç haline getirmiştir. Dijital pazarlama kavramının ortaya çıkması hiç şüphesiz ki işletmelerin geleceklerini etkilemeye başlamış, organizasyonları dijitalleşmeye yöneltmiştir. Sigorta sektörüde bu durumun farkına vararak yeniliğe kapılarını aralamaya başlamıştır. Çalışmanın amacı, dijital pazarlamanın gelişimini anlatarak, önemini vurgulamak ve dijitalleşmenin sigorta sektöründe geldiği noktayı sektörel haberlerle destekleyerek, dijital pazarlamanın sektördeki yerini ve önemini okuyucuya aktarmaktır. Çalışmada bir çok güvenilir sigorta haberi sunan internet kaynağı kullanılarak, dijital pazarlamanın önemi desteklenmiş ve konunun literatürel bilgiler ışığında özetlenmesi sağlanmıştır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2020, title={Dijital Pazarlama ve Mobil Pazarlamanın Sigorta Sektöründeki Yeri}, volume={4}, number={201–214}, publisher={Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi}, author={İbrahim GÖRMÜŞ}, year={2020} }
APA
KOPYALA
İbrahim GÖRMÜŞ. (2020). Dijital Pazarlama ve Mobil Pazarlamanın Sigorta Sektöründeki Yeri (Vol. 4). Vol. 4. Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi.
MLA
KOPYALA
İbrahim GÖRMÜŞ. Dijital Pazarlama ve Mobil Pazarlamanın Sigorta Sektöründeki Yeri. no. 201–214, Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi, 2020.