International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education
İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE DOLAŞIM SİSTEMİ KONUSUNUN KAVRAM HARİTALARIYLA ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ (MUĞLA MERKEZ ÖRNEĞİ)
Yazarlar: Burcu Şenler, Yusuf Sülün
Cilt 1 , Sayı 2 , 2012 , Sayfalar 72-77
Konular:
Anahtar Kelimeler:Altruism,Egotism,Pluralistic culture,Individual culture
Özet: Key words: concept maps, science teaching, circulatory system
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2012, title={İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE DOLAŞIM SİSTEMİ KONUSUNUN KAVRAM HARİTALARIYLA ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ (MUĞLA MERKEZ ÖRNEĞİ)}, volume={1}, number={72–77}, publisher={International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education}, author={Burcu Şenler, Yusuf Sülün}, year={2012} }
APA
Burcu Şenler, Yusuf Sülün. (2012). İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE DOLAŞIM SİSTEMİ KONUSUNUN KAVRAM HARİTALARIYLA ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ (MUĞLA MERKEZ ÖRNEĞİ) (Vol. 1). Vol. 1. International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education.
MLA
Burcu Şenler, Yusuf Sülün. İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE DOLAŞIM SİSTEMİ KONUSUNUN KAVRAM HARİTALARIYLA ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ (MUĞLA MERKEZ ÖRNEĞİ). no. 72–77, International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education, 2012.