International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education

International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education

Genel Eğitim Sınıfına Yerleştirilmiş Özel Gereksinimli Öğrencilerin Problem Davranışlarını Azaltmada Doğrudan Davranışsal Danışmanlığın Etkililiği

Yazarlar: Ersin Ufuk TİMUÇİN, Mehmet ÖZYÜREK

Cilt 6 , Sayı 2 , 2017 , Sayfalar -

Konular:

Anahtar Kelimeler:Key Words Mainstreaming,Behavioral management,Direct behavioral consultation,Tip sheets and feedback

Özet: The Effectiveness of the Direct Behavioral Consultation on the Problem Behaviors of the Handicapped Students Who were Placed into Regular School Settings


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2017, title={Genel Eğitim Sınıfına Yerleştirilmiş Özel Gereksinimli Öğrencilerin Problem Davranışlarını Azaltmada Doğrudan Davranışsal Danışmanlığın Etkililiği}, volume={6}, number={0}, publisher={International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education}, author={Öğr. Gör. Dr. Ersin Ufuk TİMUÇİN, Prof. Dr. Mehmet ÖZYÜREK}, year={2017} }
APA
KOPYALA
Öğr. Gör. Dr. Ersin Ufuk TİMUÇİN, Prof. Dr. Mehmet ÖZYÜREK. (2017). Genel Eğitim Sınıfına Yerleştirilmiş Özel Gereksinimli Öğrencilerin Problem Davranışlarını Azaltmada Doğrudan Davranışsal Danışmanlığın Etkililiği (Vol. 6). Vol. 6. International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education.
MLA
KOPYALA
Öğr. Gör. Dr. Ersin Ufuk TİMUÇİN, Prof. Dr. Mehmet ÖZYÜREK. Genel Eğitim Sınıfına Yerleştirilmiş Özel Gereksinimli Öğrencilerin Problem Davranışlarını Azaltmada Doğrudan Davranışsal Danışmanlığın Etkililiği. no. 0, International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education, 2017.