International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education
Genel Eğitim Sınıfına Yerleştirilmiş Özel Gereksinimli Öğrencilerin Problem Davranışlarını Azaltmada Doğrudan Davranışsal Danışmanlığın Etkililiği
Yazarlar: Ersin Ufuk TİMUÇİN, Mehmet ÖZYÜREK
Cilt 6 , Sayı 2 , 2017 , Sayfalar -
Konular:
Anahtar Kelimeler:Key Words Mainstreaming,Behavioral management,Direct behavioral consultation,Tip sheets and feedback
Özet: The Effectiveness of the Direct Behavioral Consultation on the Problem Behaviors of the Handicapped Students Who were Placed into Regular School Settings
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2017, title={Genel Eğitim Sınıfına Yerleştirilmiş Özel Gereksinimli Öğrencilerin Problem Davranışlarını Azaltmada Doğrudan Davranışsal Danışmanlığın Etkililiği}, volume={6}, number={0}, publisher={International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education}, author={Öğr. Gör. Dr. Ersin Ufuk TİMUÇİN, Prof. Dr. Mehmet ÖZYÜREK}, year={2017} }
APA
Öğr. Gör. Dr. Ersin Ufuk TİMUÇİN, Prof. Dr. Mehmet ÖZYÜREK. (2017). Genel Eğitim Sınıfına Yerleştirilmiş Özel Gereksinimli Öğrencilerin Problem Davranışlarını Azaltmada Doğrudan Davranışsal Danışmanlığın Etkililiği (Vol. 6). Vol. 6. International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education.
MLA
Öğr. Gör. Dr. Ersin Ufuk TİMUÇİN, Prof. Dr. Mehmet ÖZYÜREK. Genel Eğitim Sınıfına Yerleştirilmiş Özel Gereksinimli Öğrencilerin Problem Davranışlarını Azaltmada Doğrudan Davranışsal Danışmanlığın Etkililiği. no. 0, International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education, 2017.